1
2
3
4
5
6

Evenimente

CORPORATE

Multi dintre dumneavoastra prefera sa isi organizeze evenimentele business feriti de zgomotul si aglomeratia orasului, de aceea, venim in intampinarea cerintelor dumneavoastra cu o propunere pe cat de comoda, pe atat de agreabila pentru parteneri… pensiunea „Diva” va pune la dispozitie sala de conferinta (40-50 locuri) ideala pentru întâlniri de afaceri, simpozioane, cursuri de pregătire profesională, prezentări de produse si servicii, şedinţe, colocvii, reuniuni pentru a decide strategia companiei, targuri, cursuri team-building.

 PRIVATE

 Daca va doriti un altfel de cadru pentru a va reintalni colegii, pentru a-i face o petrecere surpriza iubitului/iubitei, pentru petrecerea burlacilor, banchete, petreceri private, petreceri pentru copii, nunti, botezuri, majorate, baluri ale bobocilor, zile de nastere, petreceri de Revelion, petreceri de Craciun, 8 Martie, Sfantul Valentin, Dragobete, Halloween pensiunea « DIVA » poate fi o alternativa. In speranta ca veti alege restaurantul nostru pentru organizarea diverselor evenimente,  ne straduim sa fim pe placul dumneavoastra, oferindu-va meniurile standard sau ajutandu-va sa va personalizati meniul dorit.

Restaurantul pensiunii va rasfata într-o ambianţă placuta papilele gustative cu o gama variata de bucate preparate cu multa iscusinta si placere pentru turistii care ne calca pragul. Ambianţa plăcută, personalul amabil şi discret, decorul intim si relaxant fac din restaurantul pensiunii locul ideal pentru a organiza nunţi, botezuri, mese festive, cocktail-uri, banchete pentru un număr de aproximativ 200 persoane.

 Oricand esti poftit, asteptat si rasfatat cu de-ale Divei maruntisuri. . .